სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
ინგლისური ენა
|
მასწავლებელი
|
ეკატერინე ჩაჩიბაია
|
სწავლების კლასი, საფეხური
|
X კლასი, საშუალო საფეხური
|
სახელმძღვანელო
|
Gateway A2 David Spencer
|
სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა და საათების რაოდენობა
|
2 სემესტრი, პირველი სემესტრი–62 სთ, მეორე სემესტრი–84 სთ
|
სასწავლო საგნის სტატუსიმოცემულ კლასში
|
ძირითადი სასწავლო საგანი (I უცხოური ენა)
|
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა
|
კურსის მიზანია მოსწავლეთა მომზადება ინგლისური ენისB1 დონისათვის.
Gateway A2 პასუხობს ეროვნული სტანდარტის მოთხოვნას, განუვითაროს მოსწავლეს კითხვის, წერის, მოსმენის, საუბრის, ანალიტიკური აზროვნების უნარები, ხელს უწყობს ზოგადი განათლების დონის ამაღლებას და იმ უნარ–ჩვევების ჩამოყალიბებას, რომლებისც განსაზღვრულია ეროვნული სასწავლო გეგმით.
სახელმძღვანელო აგებულია ენის სწავლების თანამედროვე მეთოდებისა და მიდგომების გამოყენებით და ხელს უწყობს ისეთი ინტერაქტიული სასწავლო პროცესის შექმნას, სადაც აქცენტი კეთდება მოსწავლესა და შედეგზე.
მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქცია სხვადასხვა თემაზე, ინფორმაციის გაცვლა, აღწერა–დახასიათება, მსჯელობა სხვადასხვა ქვეყნებზე, მათ ტრადიციებსა და ზნე–ჩვეულებებზე. გარდა ამისა, სახელმძღვანელო საშუალებას იძლევა მოსწავლეებმა მიიღონ განათლება ისტორიასა და გეოგრაფიაში, ხელოვნებასა და ლიტერატურაში.სახელმძღვანელო მთლიანად მორგებულია ეროვნული გეგმით გათვალისწინებულ ლექსიკურ და გრამატიკულ მოთხოვნებს.
სახელმძღვანელო მდიდარია გრამატიკული სავარჯიშოებით და თვალსაჩინოებით: ილუსტრაციებით, სქემებით, დიაგრამებით და ცხრილებით, რაც მასალის აღქმას უწყობს ხელს, ასევე ინტეგრირებული დავალებებით, რაც გულისხმობს რამდენიმე უნარის ერთდროულად განვითარებას.
სახელმძღვანელოში წარმოდგენილი მასალა ხელს უწყობს მრავალმხრივი ხედვის ჩამოყალიბებას საკითხის ირგვლივ, ანვითარებს ანალიზისა და სინთეზის უნარს, ასევე ხელს უწყობს მულტიკულტურული ღირებულებების ჩამოყალიბებასა და განვითარებას, რომლებიც ზოგადი განათლების ეროვნულ მიზნებშია წარმოდგენილი.
სამუშაო რვეულში გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება მოსწავლეებს ეხმარება, კარგად შეიმეცნონ ენის სტრუქტურა და მინიმუმამდე დაიყვანონ გრამატიკული შეცდომები. მოსმენის სავარჯიშოები ავითარებს მოსმენილი ტექსტიდან შინაარსთან ერთად დეტალებისა და სპეციფიკური ინფორმაციის აღქმის უნარს. საუბრის სავარჯიშოები ეხმარება მოსწავლეს ბუნებრივი ინტონაციისა და სწორი გამოთქმის შესწავლაში. ტექსტის წერაზე ორიენტირებული სავარჯიშოები კვლავაც წერის უნარების გაუმჯობესების ძირითადი საშუალებაა, რასაც შემდგომში მოსწავლის მიერ თავად შედგენილი ტექსტის წერა მოსდევს. მოსწავლეებს მოეთხოვებათ საკუთარი პორტფოლიოების (ნაშრომების ისტორია) წარმოება, რაც ნათლად ასახავს მათ სწავლის პროგრესს და დამოუკიდებლად სწავლის სურვილს აღუძრავს.
|
სასწავლო საგნის აუცილებელი საბაზისო კომპეტენციები
|
მოსწავლეს უნდა ჰქონდეს მზაობა A2 დონისათვის, ფლობდეს საბაზო საფეხურის ბოლო ეტაპის სტანდარტით გათვალისწინებული მოთხოვნების შესაფერის გრამატიკულ სტრუქტურებს და ლექსიკურ მარაგს.
|
საგნის სწავლების მიზანი და ამოცანები
|
განუვითაროს მოსწავლეს უცხოური ენის სტანდარტის, ს5 დონით გათვალისწინებული მიმართულებების (მოსმენა, კითხვა, წერა, ლაპარაკი, კულტურათა დიალოგი, უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება (მედიაცია), სწავლის სწავლა) მოთხოვნის შესაბამისი ცოდნა და უნარ–ჩვევები.
მოამზადოს მოსწავლე Gateway B1 წიგნისთვის.
|
სასწავლო კურსის მისაღწევი შედეგები
|
კურსის წარმატებით დამთავრების შემთხვევაში მოსწავლებს უნდა შეეძლოს:
მოსმენა: მოისმინოს და გაიგოს უცხოენოვან თანამოსაუბრეთა შორის მიმდინარე ინტერაქცია (დიალოგი, ინტერვიუ) სხვადასხვა თემაზე.სხვადასხვა სახის აუდიოჩანაწერი (საინფორმაციო გადაცემა, ინტერვიუ)ნაცნობ თემატიკაზე.მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად.
კითხვა: წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი ტექსტი (ისტორიის, კულტურის, არქეოლოგიის, გეოგრაფიის, ეკოლოგიის და სხვა სფეროდან).ბიოგრაფიის წაკითხვა და გაგება.ადაპტირებული მოთხრობის/ ნოველის წაკითხვა და გაგება.კომიქსის წაკითხვა და გაგება. ტექსტის სტრუქტურული მახასიათებლების, ნასწავლი ენობრივი ფორმებისა და მათი ფუნქციის ამოცნობა შინაარსიან კონტექსტში.ხმამაღლა წაიკითხოს ტექსტი/ნაწყვეტი.მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას საკითხავი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და კითხვის უნარის გასაუმჯობესებლად.
წერა: დაწეროს ესე/წერილი, რომელშიც გადმოსცემს საკუთარ შთაბეჭდილებებს, თვალსაზრისებს (მაგ., მოგზაურობის შთაბეჭდილებები, გამოხმაურება ნანახ სპექტაკლზე/ჩატარებულ ღონისძიებაზე და სხვა).
დაწეროს სარეკლამო ხასიათის ინფორმაციული ტექსტი(ტურისტული გზამკვლევი, ინფორმაციული ბუკლეტი).შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და ფუნქციურად იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს. გამოიყენოს წერის ეფექტური სტრატეგიები წერის პროცესის ყველა ეტაპზე (მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება).
ლაპარაკი: ინტერაქციაში მონაწილეობა მისთვის ნაცნობ თემებზე, საკითხებზე.ყოფითი საკომუნიკაციო სიტუაციისთვის თავის გართმევა.მისთვის ნაცნობ თემებზე ლაპარაკი.ზეპირი მოხსენების წარდგენა (პრეზენტაცია) მისთვის საინტერესო თემაზე.ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს. მიმართავს სხვადასხვა სტრატეგიებს სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადასაჭრელად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასუმჯობესებლად.
კულტურათა დიალოგი: იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას კულტურათათავისებურებების მიმართ.
უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება(მედიაცია): შეუძლია უცხოური ენის ცოდნის საგანმანათლებლო მიზნით გამოყენება.
სწავლის სწავლა: დამოუკიდებლად განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები. გამოიყენოს სტრატეგიული უნარები წარმატებული სწავლის უზრუნველსაყოფად. გამოიყენოს რესურსები სასწავლო საქმიანობის ხელშესაწყობად.დაამუშაოს ინფორმაცია მისი დამახსოვრებისა და ეფექტურად გამოყენების მიზნით.შეუძლია თანამშრომლობა თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
|
სწავლების მეთოდები
|
ინტერაქტიული მეთოდი, როლებიანი თამაშები, სიტუაციური ამოცანები, სიმულაციები, ლექცია, დისკუსია, სასწავლო პროექტები.
|
კლასის ორგანიზაციის ფორმები
|
ჯგუფური, ინდივიდუალური, წყვილებში, მთელ კლასთან და ა. შ.
|
სასწავლო კურსის შეფასება
შეფასების ტიპები
შეფასების ფორმები
|
ფასდება:
ა) საშინაო დავალება
ბ) საკლასო სამუშაო
გ) შემაჯამებელი სამუშაო
გამოყენებულია – განმავითარებელი, განმსაზღვრელი, ინდივიდუალური და ჯგუფური შეფასების ფორმები, წინასწარ გამზადებული და კათედრის სხდომაზე დამტკიცებული შეფასების რუბრიკის მიხედვით.
შეფასება ხდება 10 ბალიანი სისტემით.
|
რესურსები
|
გაკვეთილზე საჭიროებისა და თემის მიხედვით გამოყენებულია– სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, ტესტები, კომპიუტერი, პროექტორი, მაგნიტოფონი–CD player, DVD player.
|
ელექტრონული (კომპიუტერული) პროგრამები და რესურსები
|
www. Longman.com
www. gateway-online.net
|
თემატურ–კალენდარული გეგმა
X კლასი
2020____–2021____
სახელმძღვანელო: Gateway A2
კვირეული დატვირთვა: 4 საათი
I სემესტრი __62_ გაკვეთილი, 2 შემაჯამებელი (სულ __ გაკ.)
II სემესტრი ___84 გაკვეთილი, 3 შემაჯამებელი (სულ __ გაკ)
N
|
Topic-თემა
|
Page-გვერდი
|
Vocabulary-ლექსიკა
|
Grammar-გრამატიკა
|
Teaching hours-დათმობილი საათები
|
Date-თარიღი
|
1
|
Starter unit
|
6-13
|
Classroom objects; colours; countries and nationalities; numbers and time; the family; descriptions
|
To be; subject pron.; possessive adj.; have got; demonstrative pron.; possessive ‘s
|
2 h.
| |
2
|
Unit 1 Back to school
|
14-25
|
School subjects
School activities
Everyday activities
|
Present simple
Prepositions of time
|
5 h.
| |
3
|
Unit 2 Time out
|
26-37
|
Free-time activities
Places to go in a town
|
Present simple; adverbs of frequency; articles
|
5 h.
| |
4
|
Gateway to exams(units 1-2)
Review and practice
|
38-39
|
2 h.
| |||
5
|
Unit 3 Coming home
|
40-51
|
Rooms
Household objects and furniture
Jobs around the house
|
There is/are; prepositions of place; present continuous
|
5 h.
| |
6
|
Unit 4 Body building
|
52-63
|
Parts of the body
Basic physical activities
Sports
|
Can/can’t; adverbs of manner; have to/ don’t have to
|
5 h.
| |
7
|
Gateway to exams(units 3-4)
Review and practice
|
64-65
|
2 h.
| |||
8
|
Unit 5 Good food guide
|
66-77
|
Food; Drink
|
Countable and uncountable nouns; some, any, a/an, a lot of, much, many; should/shouldn’t
|
5 h.
| |
9
|
Unit 6 Tourist attractions
|
76-89
|
Countries and nationalities
Words connected with tourism
Transport
|
Past simple; to be; can
|
5 h.
| |
10
|
Gateway to exams(units 5-6)
Review and practice
|
90-91
|
2 h.
| |||
11
|
Unit 7 Famous works
|
92-103
|
Places of work
Jobs and work
Culture and entertainment
|
Past simple
|
5 h.
| |
12
|
Unit 8 Me and the world around me
|
104-115
|
Feelings
Personality
Social problems
|
Comparative/superlative adjectives
|
5 h.
| |
13
|
Gateway to exams(units 7-8)
Review and practice
|
116-117
|
2 h.
|
- -
| ||
14
|
Unit 9 Wild world
|
118-129
|
Wild animals and insects
The natural world
The weather
|
Be going to; will/won’t
|
5 h.
|
- -
|
15
|
Unit 10 Good bye
|
130-141
|
Clothes
Accessories
shops
|
Present perfect; just, already, yet
|
5 h.
| |
16
|
Gateway to exams(units 9-10)
Review and practice
|
142-143
|
2 h.
| |||
17
|
Progress test 1
|
1 h.
| ||||
18
|
Progress test 2
|
1 h.
| ||||
19
|
Progress test 3
|
1 h.
| ||||
20
|
Progress test 4
|
1 h.
| ||||
21
|
Final test 5
|
1 h.
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
ინგლისური ენა
|
მასწავლებელი
|
ეკატერინე ჩაჩიბაია
|
სწავლების კლასი, საფეხური
|
XII კლასი, საშუალო საფეხური
|
სახელმძღვანელო
|
Gateway B1+ David Spencer, Anna Cole, Annie Cornford
|
სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა და საათების რაოდენობა
|
35 სასწავლო კვირა, 67 სთ.
|
სასწავლო საგნის სტატუსიმოცემულ კლასში
|
ძირითადი სასწავლო საგანი (I უცხოური ენა)
|
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა
|
კურსის მიზანია მოსწავლეთა მომზადება ეროვნული გამოცდებისათვის.
Gateway B1+ პასუხობს ეროვნული სტანდარტის მოთხოვნას, განუვითაროს მოსწავლეს კითხვის, წერის, მოსმენის, საუბრის, ანალიტიკური აზროვნების უნარები, ხელს უწყობს ზოგადი განათლების დონის ამაღლებას და იმ უნარ–ჩვევების ჩამოყალიბებას, რომლებისც განსაზღვრულია ეროვნული სასწავლო გეგმით.
სახელმძღვანელო აგებულია ენის სწავლების თანამედროვე მეთოდებისა და მიდგომების გამოყენებით და ხელს უწყობს ისეთი ინტერაქტიული სასწავლო პროცესის შექმნას, სადაც აქცენტი კეთდება მოსწავლესა და შედეგზე.
მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქცია სხვადასხვა თემაზე, ინფორმაციის გაცვლა, აღწერა–დახასიათება, მსჯელობა სხვადასხვა ქვეყნებზე, მათ ტრადიციებსა და ზნე–ჩვეულებებზე. გარდა ამისა, სახელმძღვანელო საშუალებას იძლევა მოსწავლეებმა მიიღონ განათლება ისტორიასა და გეოგრაფიაში, ხელოვნებასა და ლიტერატურაში.სახელმძღვანელო მთლიანად მორგებულია ეროვნული გეგმით გათვალისწინებულ ლექსიკურ და გრამატიკულ მოთხოვნებს.
სახელმძღვანელო მდიდარია გრამატიკული სავარჯიშოებით და თვალსაჩინოებით: ილუსტრაციებით, სქემებით, დიაგრამებით და ცხრილებით, რაც მასალის აღქმას უწყობს ხელს, ასევე ინტეგრირებული დავალებებით, რაც გულისხმობს რამდენიმე უნარის ერთდროულად განვითარებას.
სახელმძღვანელოში წარმოდგენილი მასალა ხელს უწყობს მრავალმხრივი ხედვის ჩამოყალიბებას საკითხის ირგვლივ, ანვითარებს ანალიზისა და სინთეზის უნარს, ასევე ხელს უწყობს მულტიკულტურული ღირებულებების ჩამოყალიბებასა და განვითარებას, რომლებიც ზოგადი განათლების ეროვნულ მიზნებშია წარმოდგენილი.
სამუშაო რვეულში გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება მოსწავლეებს ეხმარება, კარგად შეიმეცნონ ენის სტრუქტურა და მინიმუმამდე დაიყვანონ გრამატიკული შეცდომები. მოსმენის სავარჯიშოები ავითარებს მოსმენილი ტექსტიდან შინაარსთან ერთად დეტალებისა და სპეციფიკური ინფორმაციის აღქმის უნარს. საუბრის სავარჯიშოები ეხმარება მოსწავლეს ბუნებრივი ინტონაციისა და სწორი გამოთქმის შესწავლაში. ტექსტის წერაზე ორიენტირებული სავარჯიშოები კვლავაც წერის უნარების გაუმჯობესების ძირითადი საშუალებაა, რასაც შემდგომში მოსწავლის მიერ თავად შედგენილი ტექსტის წერა მოსდევს. მოსწავლეებს მოეთხოვებათ საკუთარი პორტფოლიოების (ნაშრომების ისტორია) წარმოება, რაც ნათლად ასახავს მათ სწავლის პროგრესს და დამოუკიდებლად სწავლის სურვილს აღუძრავს.
|
სასწავლო საგნის აუცილებელი საბაზისო კომპეტენციები
|
მოსწავლეს უნდა ჰქონდეს მზაობა B1 და B1+ დონისათვის, ფლობდეს საბაზო საფეხურის ბოლო ეტაპის სტანდარტით გათვალისწინებული მოთხოვნების შესაფერის გრამატიკულ სტრუქტურებს და ლექსიკურ მარაგს.
|
საგნის სწავლების მიზანი და ამოცანები
|
განუვითაროს მოსწავლეს უცხოური ენის სტანდარტის, ს7 დონით გათვალისწინებული მიმართულებების (მოსმენა, კითხვა, წერა, ლაპარაკი, კულტურათა დიალოგი, უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება (მედიაცია), სწავლის სწავლა) მოთხოვნის შესაბამისი ცოდნა და უნარ–ჩვევები.
მოამზადოს მოსწავლე ეროვნული გამოცდებისათვის.
|
სასწავლო კურსის მისაღწევი შედეგები
|
კურსის წარმატებით დამთავრების შემთხვევაში მოსწავლებს უნდა შეეძლოს:
მოსმენა: მოისმინოს და გაიგოს სხვადასხვა ტიპისაუდიოჩანაწერები აქტუალურ ან მისთვის საინტერესოთემატიკაზე (მაგ., შემეცნებითი ხასიათის გადაცემა,დოკუმენტური ფილმი, ტელეჟურნალი, დისკუსია).
მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსმენილი ტექსტისშინაარსის გასააზრებლად.
კითხვა: წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოსსაგანმანათლებლო ინტერესებთან დაკავშირებულიუცხოენოვანი ტექსტები (მაგ., სამეცნიერო-პოპულარულისტატია, ესე, საგაზეთო პუბლიკაცია, ბუკლეტი, რეპორტაჟიდა სხვა). წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრულიტექსტები (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის,თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები). გააანალიზოს ტექსტისტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლებისმიხედვით.ფლობდეს სქემატური ჩანაწერების სხვადასხვატექნიკას. ფლობდეს და იყენებდეს სტრატეგიებს ტექსტისსიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.
წერა: სხვადასხვა ტიპის საქმიანი წერილისწერა.დაწეროს სხვადასხვა ტიპის ტექსტი (მაგ., ესე, წერილისასკოლო ან ახალგაზრდული ჟურნალისთვის) აქტუალურთემაზე/საკითხებზე (მაგ., ძალადობა სკოლაში, ეკოლოგიადა სხვა). წერისას შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობდესდა იყენებდეს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
ფლობდეს და იყენებდეს წერის ეფექტურ სტრატეგიებსწერის პროცესის ყველა (მოსამზადებელ, ტექსტისშედგენის, ტექსტის გაუმჯობესების) ეტაპზე.
ლაპარაკი: დიალოგური მეტყველება: მოსწავლესშეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა მისთვის ნაცნობთემატიკაზე. მონოლოგური მეტყველება: მოსწავლესშეუძლია ისეთ აქტუალურ საკითხებზე საუბარი,რომლებსაც საკითხავ ტექსტებში გაეცნო. წარმოადგინოსზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალური საკითხის,პრობლემის გარშემო. მოსწავლე ფლობს და მეტყველებისასფუნქციურად იყენებს ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.მოსწავლე ფლობს სტრატეგიებს სამეტყველოამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად დაზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
კულტურათა დიალოგი: მოსწავლე იჩენს ინტერესს დაავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას კულტურათათავისებურებების მიმართ.
უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება(მედიაცია): მოსწავლეს შეუძლია უცხოური ენის საგანმანათლებლო მიზნით გამოყენება.
|
სწავლების მეთოდები
|
ინტერაქტიული მეთოდი, როლებიანი თამაშები, სიტუაციური ამოცანები, სიმულაციები, ლექცია, დისკუსია, სასწავლო პროექტები.
|
კლასის ორგანიზაციის ფორმები
|
ჯგუფური, ინდივიდუალური, წყვილებში, მთელ კლასთან და ა. შ.
|
სასწავლო კურსის შეფასება
შეფასების ტიპები
შეფასების ფორმები
|
ფასდება:
ა) საშინაო დავალება
ბ) საკლასო სამუშაო
გ) შემაჯამებელი სამუშაო
გამოყენებულია – განმავითარებელი, განმსაზღვრელი, ინდივიდუალური და ჯგუფური შეფასების ფორმები, წინასწარ გამზადებული და კათედრის სხდომაზე დამტკიცებული შეფასების რუბრიკის მიხედვით.
შეფასება ხდება 10 ბალიანი სისტემით.
|
რესურსები
|
გაკვეთილზე საჭიროებისა და თემის მიხედვით გამოყენებულია– სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, ტესტები, კომპიუტერი, პროექტორი, მაგნიტოფონი–CD player, DVD player.
|
ელექტრონული (კომპიუტერული) პროგრამები და რესურსები
|
www. Longman.com
www. gateway-online.net
|
№
|
მოსალოდნელი შედეგი
|
გაკვეთილის თემატიკა
|
საათების რაოდენობა
|
ჩატარების დრო
| |
1
|
უცხ.ს.VIII.2. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსმენილი ტექსტის შინაარსის გასააზრებლად.
უცხ.ს.VIII.3. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს საგანმანათლებლო ინტერესებთან დაკავშირებული უცხოენოვანი ტექსტები (მაგ., სამეცნიერო-პოპულარული სტატია, ესე, საგაზეთო პუბლიკაცია, ბუკლეტი, რეპორტაჟი და სხვა).
უცხ.ს.VIII.4. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტები (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.ს.VIII.5. მოსწავლე ფლობს სქემატური ჩანაწერების სხვადასხვა ტექნიკას.
|
AVatars and their creaters.English icons.
|
2
|
15.09
15.09
| |
2
|
უცხ.ს.VIII.2. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსმენილი ტექსტის შინაარსის გასააზრებლად.
|
Describing personalities.meetings.
|
2
|
17.09
17.09
| |
3
|
უცხ.ს.VIII.4. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტები (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.ს.VIII.5. მოსწავლე ფლობს სქემატური ჩანაწერების სხვადასხვა ტექნიკას.
|
Reading,listening
Charley Booman’s travel.Hurracanes.
|
2
|
22.09
22.09
| |
4
|
უცხ.ს.VIII.3. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს საგანმანათლებლო ინტერესებთან დაკავშირებული უცხოენოვანი ტექსტები (მაგ., სამეცნიერო-პოპულარული სტატია, ესე, საგაზეთო პუბლიკაცია, ბუკლეტი, რეპორტაჟი და სხვა).
უცხ.ს.VIII.4. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტები (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.ს.VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
|
Sailing round the world.Marco polo.
|
2
|
24.09
24.09
| |
5
|
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
|
Present simple.
Present continuous.
Past simple,continuous.
|
2
|
29.09
29.09
| |
6
|
უცხ.ს.VIII.4. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს საგანმანათლებლო ინტერესებთან დაკავშირებული უცხოენოვანი ტექსტი (მაგ., სამეცნიერო-პოპულარული სტატია, ესე, საგაზეთო პუბლიკაცია, ბუკლეტი, რეპორტაჟი და სხვა).
უცხ.ს.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტი (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
|
A travel postcard.A old English town.
Grammar .the perfect tense.
Still,yet,already.
|
5
|
1.10
1.10
6.10
6.10
8.10
| |
7
|
უცხ.ს.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტი (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.ს.VIII.7. მოსწავლე ფლობს და იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.
უცხ.ს.VIII.8. მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს სხვადასხვა სახის ტექსტი (ესე, სტატია სასკოლო ან ახალგაზრდულიჟურნალისთვის) აქტუალურ თემაზე/საკითხებზე (მაგ., კომპიუტერულ თამაშებზე, განსხვავებებზე თაობებს შორის და სხვა).
|
The London pass.
შემაჯამებელი.
|
3
|
8.10
13.10
13.10
| |
8
|
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
|
Grammar :for ,since,yet,just,already
|
3
|
15.10
15.10
20.10
| |
9
|
უცხ.ს.VII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
|
Test.
|
1
|
20.10
| |
10
|
უცხ.ს.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტი (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.ს.VIII.7. მოსწავლე ფლობს და იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.
|
The London eye mystery.Descriing place-Liverpool.
|
2
|
22.10
22.10
| |
11
|
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
|
Will,going to.futurperfect,future continuous.
|
2
|
27.10
27.10
| |
12
|
უცხ.ს.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტი (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.ს.VIII.7. მოსწავლე ფლობს და იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.
უცხ.ს.VIII.8. მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს სხვადასხვა სახის ტექსტი (ესე, სტატია სასკოლო ან ახალგაზრდულიჟურნალისთვის) აქტუალურ თემაზე/საკითხებზე (მაგ., კომპიუტერულ თამაშებზე, განსხვავებებზე თაობებს შორის და სხვა).
|
The future food.thanksgiving day tradition.
|
3
|
29.10
29.10
2.11
| |
13
|
უცხ.ს.VIII.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს კომპლექსური შინაარსის
მრავალფეროვანი აუდიო/ვიდეოჩანაწერები აქტუალურ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (მაგ., შემეცნებითი ხასიათის გადაცემა, დებატები, ზეპირი გამოსვლა, რეპორტაჟი, ტელეჟურნალი, ლექცია და სხვა).
უცხ.ს.VIII.2. მოსწავლე მიმართავს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსმენილი შინაარსის უკეთ გასააზრებლად.
|
This is just to say.organizing a party.
Invitations and replies.
|
2
|
2.11
5.11
| |
14
|
უცხ.ს.VIII.4. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს საგანმანათლებლო ინტერესებთან დაკავშირებული უცხოენოვანი ტექსტი (მაგ., სამეცნიერო-პოპულარული სტატია, ესე, საგაზეთო პუბლიკაცია, ბუკლეტი, რეპორტაჟი და სხვა).
უცხ.ს.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტი (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
უცხ.ს.VIII.7. მოსწავლე ფლობს და იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.
|
Studying at university.
Reading.
Revision.
|
4
|
5.11
10.11
10.11
12.11
| |
15
|
უცხ.ს.VIII.4. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს საგანმანათლებლო ინტერესებთან დაკავშირებული უცხოენოვანი ტექსტი (მაგ., სამეცნიერო-პოპულარული სტატია, ესე, საგაზეთო პუბლიკაცია, ბუკლეტი, რეპორტაჟი და სხვა).
უცხ.ს.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტი (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
უცხ.ს.VIII.7. მოსწავლე ფლობს და იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.
|
Starting at university.
The open University.
|
3
|
12.11
17.11
17.11
| |
16
|
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
უცხ.ს.VIII.12. მოსწავლესშეუძლიაწარმოადგინოსზეპირიმოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალურისაკითხის, პრობლემისგარშემო.
უცხ.ს.VIII.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს კომპლექსური შინაარსის
მრავალფეროვანი აუდიო/ვიდეოჩანაწერები აქტუალურ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (მაგ., შემეცნებითი ხასიათის გადაცემა, დებატები, ზეპირი გამოსვლა, რეპორტაჟი, ტელეჟურნალი, ლექცია და სხვა).
უცხ.ს.VIII.2. მოსწავლე მიმართავს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსმენილი შინაარსის უკეთ გასააზრებლად.
|
Model verbs.conditionals.
Listening.university life.
|
5
|
19.11
19.11
24.11
24.11
26.11
| |
17
|
უცხ.ს.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტი (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
|
Student life in Britain.
The biggest university.
შემაჯამებელი.
|
3
|
26.11
1.12
1.12
| |
18
|
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
|
Second conditionals.
Revision.
|
3
|
3.12
3.12
8.12
| |
19
|
უცხ.ს.VIII.15. მოსწავლე ფლობს და მეტყველებისას იყენებს ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
უცხ.ს.VIII.16. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიებს სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
უცხ.ს.VIII.17. მოსწავლე იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას კულტურული თავისებურებების მიმართ.
|
Talking about universities.role play.
Making hypotheses.
|
3
|
8.12
10.12
10.12
| |
20
|
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
|
Infinitive.
Gerund.
|
2
|
15.12
15.12
| |
21
|
უცხ.ს.VIII.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს კომპლექსური შინაარსის
მრავალფეროვანი აუდიო/ვიდეოჩანაწერები აქტუალურ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (მაგ., შემეცნებითი ხასიათის გადაცემა, დებატები, ზეპირი გამოსვლა, რეპორტაჟი, ტელეჟურნალი, ლექცია და სხვა).
უცხ.ს.VIII.2. მოსწავლე მიმართავს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსმენილი შინაარსის უკეთ გასააზრებლად.
|
Listening.shopping conversation.Buy nothing Day-radio programme.the Titanic.
|
4
|
17.12
17.12
22.12
22.12
| |
22
|
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
უცხ.ს.VIII.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს კომპლექსური შინაარსის
მრავალფეროვანი აუდიო/ვიდეოჩანაწერები აქტუალურ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (მაგ., შემეცნებითი ხასიათის გადაცემა, დებატები, ზეპირი გამოსვლა, რეპორტაჟი, ტელეჟურნალი, ლექცია და სხვა).
უცხ.ს.VIII.2. მოსწავლე მიმართავს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსმენილი შინაარსის უკეთ გასააზრებლად.
|
Reading.
The Ig Nobel prizes.
The passive.
Revision.
|
4
4
|
24.12
24.12
29.12
29.12
21.01
21.01
26.01
26.01
| |
23
|
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
|
Prepositins of place,time.
Revision.
|
4
|
28.01
28.01
2.02
2.02
| |
24
|
უცხ.ს.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტი (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
|
Reading.computer problems.
Grammar revision.
|
4
|
4.02
4.02
9.02
9.02
| |
25
|
უცხ.ს.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტი (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
|
I’robot by Issac Asimov.
Passive voice.
შემაჯამებელი.
|
4
|
11.02
11.02
16.02
16.02
| |
26
|
უცხ.ს.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტი (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
|
Reading.sports superstitions.
Written test grammar.
|
2
|
18.02
18.02
| |
28
|
უცხ.ს.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტი (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
|
Chess boxing.
The battle of Marathon. Oscar Pistorius.
|
4
|
23.02
23.02
25.02
25.02
| |
29
|
უცხ.ს.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტი (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
|
Moden art.Irish music.
Conditional one.
Conditional two.
|
4
|
1.03
1.03
10.03
10.03
| |
30
|
უცხ.ს.VIII.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს კომპლექსური შინაარსის
მრავალფეროვანი აუდიო/ვიდეოჩანაწერები აქტუალურ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (მაგ., შემეცნებითი ხასიათის გადაცემა, დებატები, ზეპირი გამოსვლა, რეპორტაჟი, ტელეჟურნალი, ლექცია და სხვა).
უცხ.ს.VIII.2. მოსწავლე მიმართავს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსმენილი შინაარსის უკეთ გასააზრებლად.
|
Written test.listening.
Every day invention.
Sports and equipment.
|
2
|
15.03
15.03
| |
31
|
უცხ.ს.VIII.4. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს საგანმანათლებლო ინტერესებთან დაკავშირებული უცხოენოვანი ტექსტი (მაგ., სამეცნიერო-პოპულარული სტატია, ესე, საგაზეთო პუბლიკაცია, ბუკლეტი, რეპორტაჟი და სხვა).
უცხ.ს.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტი (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.ს.VIII.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს კომპლექსური შინაარსის
მრავალფეროვანი აუდიო/ვიდეოჩანაწერები აქტუალურ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (მაგ., შემეცნებითი ხასიათის გადაცემა, დებატები, ზეპირი გამოსვლა, რეპორტაჟი, ტელეჟურნალი, ლექცია და სხვა).
უცხ.ს.VIII.2. მოსწავლე მიმართავს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსმენილი შინაარსის უკეთ გასააზრებლად.
|
Reading.the picture of
Dorian Grey.
Listening.children and long distance running.
|
2
|
17.03
17.03
| |
32
|
უცხ.ს.VIII.4. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს საგანმანათლებლო ინტერესებთან დაკავშირებული უცხოენოვანი ტექსტი (მაგ., სამეცნიერო-პოპულარული სტატია, ესე, საგაზეთო პუბლიკაცია, ბუკლეტი, რეპორტაჟი და სხვა).
უცხ.ს.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტი (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
|
შემაჯამებელი.
The UK government.
The mystery of Lous.
|
4
|
22.03
22.03
24.03
24.03
| |
33
|
· თავისუფლად იყენებს ზმნის ფორმებს ახლანდელი, მომავალი და წარსული დროის გამოსახატად;
|
Test.
|
2
|
29.03
29.03
| |
34
|
უცხ.ს.VIII.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს კომპლექსური შინაარსის
მრავალფეროვანი აუდიო/ვიდეოჩანაწერები აქტუალურ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (მაგ., შემეცნებითი ხასიათის გადაცემა, დებატები, ზეპირი გამოსვლა, რეპორტაჟი, ტელეჟურნალი, ლექცია და სხვა).
უცხ.ს.VIII.2. მოსწავლე მიმართავს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსმენილი შინაარსის უკეთ გასააზრებლად.
|
Listening.the origin of
Tennis.the art gallery.
|
2
|
31.03
31.03
| |
35
|
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
|
Progress test.
Written test
|
4
|
5.04
5.04
7.04
7.04
| |
36
|
უცხ.ს.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტი (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
უცხ.ს.VIII.7. მოსწავლე ფლობს და იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.
|
Shakespeare.the commonwealth.
Reading.
|
2
|
12.04
12.04
| |
37
|
უცხ.ს.VIII.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს კომპლექსური შინაარსის
მრავალფეროვანი აუდიო/ვიდეოჩანაწერები აქტუალურ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (მაგ., შემეცნებითი ხასიათის გადაცემა, დებატები, ზეპირი გამოსვლა, რეპორტაჟი, ტელეჟურნალი, ლექცია და სხვა).
უცხ.ს.VIII.2. მოსწავლე მიმართავს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსმენილი შინაარსის უკეთ გასააზრებლად.
|
Listening.the SS EmpireWindrush.
The Titanic.
|
2
|
14.04
14.04
| |
38
|
უცხ.ს.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტი (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
უცხ.ს.VIII.7. მოსწავლე ფლობს და იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.
|
Small island .scene marketing.
|
2
|
19.04
19.04
| |
39
|
უცხ.ს.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტი (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
უცხ.ს.VIII.7. მოსწავლე ფლობს და იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.
|
Reading.bluewater sopping centre.
|
2
|
21.04
21.04
| |
40
|
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
|
Revision.
Written test.
|
1
|
26.04
| |
41
|
უცხ.ს.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტი (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
უცხ.ს.VIII.7. მოსწავლე ფლობს და იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.
|
Reading.
Wedding traditions.
|
1
|
26.04
| |
42
|
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
|
Third conditional.so and such.I wish.
Revision.
|
2
|
5.05
5.05
| |
43
|
უცხ.ს.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტი (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
|
Formal letter of complaint.
Complex sentence.
|
1
|
10.05
| |
44
|
უცხ.ს.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტი (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
|
Reading.My bad day.
|
1
|
10.05
| |
45
|
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
|
revision
|
1
|
12.05
| |
46
|
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
|
Progress test
|
1
|
12.05
| |
47
|
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
|
Written test
|
1
|
17.05
| |
48
|
უცხ.VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
|
If only.pronouns.
|
1
|
17.05
| |
49
|
უცხ.ს.VIII.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს კომპლექსური შინაარსის
მრავალფეროვანი აუდიო/ვიდეოჩანაწერები აქტუალურ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (მაგ., შემეცნებითი ხასიათის გადაცემა, დებატები, ზეპირი გამოსვლა, რეპორტაჟი, ტელეჟურნალი, ლექცია და სხვა).
უცხ.ს.VIII.2. მოსწავლე მიმართავს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსმენილი შინაარსის უკეთ გასააზრებლად.
|
Listening.customer complaint.
|
1
|
19.05
| |
50
|
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
უცხ.VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
|
Reading.revision.Final test.
|
1
|
19.05
| |
No comments:
Post a Comment